< Till bloggens startsida

Are you still there?

Jodå, jag lever. Även om det känns som om varannat blogginlägg här ska föreställa någon form av statuskoll på min fysiska/mentala hälsa.

Men jodå, jag lever. Ganska bra dessutom!

Skolan är inte.. för mycket, för tillfället, ett tillfälle att andas ut som istället ska fyllas med flitigt övande som jag inte riktigt följer lika hårt som jag borde.
Per Brahe's jubileums firande kommer snart, och jag är lite sådär... slutklämmen.

Förutom det så är hösten fantastisk, min skrivmaskin är trasig, och min tönt i behov av mycket kärlek, så imorgon ska vi leka tonårspar som flyttade hemmifrån och bor nu tillsammans.

Det vill säga studiedag, illusionen håller endast i några timmar.

Tack för att ni läste, ha en fortsätt trevlig [infoga tidpunk].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0