< Till bloggens startsida

This is a story all about how a young little boy got messed up inside.

Snackar med en vän på facebook och han bad mig om min livshistoria... så jag skrev ner den. Jag är ungefär halvvägs igenom, och ska försöka skriva klart allting ikväll. När jag är klar så kommer jag lägga ut den här på bloggen.
 
Några förvarningar bara:
1. Allting kommer vara skrivet på engelska eftersom vännen jag talar med är engelsk, och för att jag är för lat för att översätta allting.
2. Vi snackar mitt liv här, så förvänta dig SJUKT mycket text, tänker er en mindre novell.
3.Jag drar alla växlar här, släpper ut allt. Även saker som jag egentligen inte borde dela. Visa stunder i mitt lov som är bland dom privataste och intimaste. Jag vill att du ska vara medveten om detta ifall du bestämmer dig för att läsa det.
 
Det finns såklart chansen att jag ångrar mig, glömmer bort, eller hittar på något vettigare att göra med min kväll, men än så länge vet jag inte. Det finns säkert en mängd människor som tycker det här är en dålig ide, och det förstår jag.
 
Men jag är trött på att leva i skalet av den jag än gång varit. För det är inte jag längre, och jag måste övertala mig själv om det.
 

En sak till bara:
 
Förlåt, allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0