< Till bloggens startsida

Så trött på att vara trött.

Sova. Vakna. Vara.

Varje morgon vaknar jag med känslan av att jordens gravitation har dubblats. Det är alltid tungt att gå upp. Jag vandrar runt hela dagar med ögonlock som knappt håller sig vakna och ben som släpar sig fram. Hjärnan fungerar lika smidigt som en rostig klocka. Det tickar, tungt. Jag är så trött på att vara trött. Kan man inte få vara pigg för en gångs skull? Vaken, redo att ta an världen? Men nej.. trötthet får jag bära på mina axlar, inte breda ut vakenhetens vingar och flyga ut i världen.

Så trött, så trött. Så trött på att vara trött.

Kommentarer
Charlie

Vi borde införskaffa en internationell sovdag. Deal?

Svar: Deal!
Niclas Klinga/Näslund/Nickqurious

2013-12-09 @ 08:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0