< Till bloggens startsida

Det här är jag.

Jag är trött.
Men jag är rastlös.
Musiken håller mig vaken ett tag till.
Imorgon börjar verkligheten igen, kommer som en hink med kallt vatten på morgonen.
Man vill bara ligga kvar i värmen, inte bry sig om ansvar, vad man borde och inte borde göra, men det får man inte.
För det funkar inte så.
 
Jag är 17 år, i 180 dagar till.
Jag är inte så lång som jag vill vara, men jag växer.
Jag är sjukt hårig. 
Jag har dock skägg, vilket e nice.
Jag har bruna ögon.
Jag har många vänner.
Jag har en fantastisk familj.
Jag har inget tålamod.
Jag har dålig kontakt med folk.
Jag har ingen flickvän, längre.
Jag gillar mig själv, men inte alltid.
Jag gillar musik, men även tystnad.
Jag gillar värme, men också kyla.
Jag älskar regn, men hatar grå moln.
Jag älskar kaffe, men hatar brygg.
Jag är jag.
Du är du.
 
Tja.
 
 

Kommentarer
Charlie

Du är fin

2014-01-07 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0